E-mailmarketing Voor een relatie met je doelgroep

E-mailmarketing heeft een ‘spammy’ reputatie, maar is bijzonder effectief. Sterker nog: de return of investment is enrom hoog.

53+ tevreden klanten

5.0 (Google reviews)

“E-mailmarketing is relevanter dan ooit in 2025.”
Over e-mailmarketing

Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing is het sturen van gerichte mails naar klanten of leads om ze op de hoogte te houden, te inspireren of aan te zetten tot actie. Het is een makkelijke en super effectieve manier om relaties te bouwen en meer conversies te krijgen met persoonlijke en relevante berichten.


Marketing funnels

Aan de hand van geautomatiseerde funnels, laat je leads kennismaken met je product of dienst.

E-mailmarketing

E-mailmarketing werkt goed. Het is een van de meest effectieve manieren om direct resultaat te boeken.

Uitstekend resultaat

E-mailmarketing levert vaak indrukwekkende resultaten op. Het enige wat je nodig hebt is een lijst met e-mailadressen.

Van leads naar klanten

Aan de hand van e-mail marketing bouw je een persoonlijke band op met leads, waardoor ze eerder klant worden.

marketing-automation
Marketing automation software
Hoe het werkt

Hoe werkt e-mailmarketing?

In de praktijk ziet e-mailmarketing er ongeveer als volgt uit:

1

Data verzamelen

Begin met het verzamelen van e-mailadressen via bijvoorbeeld je website, social media of tijdens events. Zorg dat mensen zich vrijwillig aanmelden voor je mailinglijst.

2

Stuur waarde

Stuur vervolgens relevante e-mails naar je lijst. Dit kunnen nieuwsbrieven, aanbiedingen of waardevolle tips zijn die passen bij wat je doelgroep interessant vindt.

3

Meten = weten

Tot slot meet je de resultaten van je e-mails. Kijk naar hoeveel mensen je mails openen en erop klikken. Met deze inzichten maak je je volgende e-mails nóg beter.

Laat geen klanten liggen. Start met e-mailmarketing.

Vooral als je al een database met e-mailadressen hebt, nodig ik je uit om te starten met e-mailmarketing. De ROI is gemiddeld hoog, en de kosten laag.